Παρασκευή, 30 Ιανουαρίου 2015

Ο ρόλος των μπαχαρικών και των βοτάνων στο αδυνάτισμα και όχι μόνο!


Ο ρόλος των μπαχαρικών και των βοτάνων στο αδυνάτισμα και όχι μόνο!

Η ισορροπημένη διατροφή είναι απαραίτητο στοιχείο ενός φυσιολογικού /ισορροπημένου τρόπου ζωής. Ερευνητικά δεδομένα που δημοσιεύονται στο περιοδικό Nutrition εξετάζουν τον τρόπο με τον οποίο βότανα και μπαχαρικά μπορούν ν’ αυξήσουν τις πιθανότητες για ορθότερες και πιο ισορροπημένες διατροφικές επιλογές.

Μπαχαρικά και βότανα μπορούν να διαδραματίσουν σημαντικό ρόλο στη βελτίωση της υγείας . Στην ειδική έκδοση του περιοδικού ‘Nutrition Today’ με τίτλο : Μπαχαρικά και Βότανα : Βελτίωση της δημόσιας υγείας μέσω της Γευστικής Διατροφής, δημοσιεύονται στοιχεία μελετών που δείχνουν τη θετική επίδραση των μπαχαρικών και των βοτάνων στην ποιότητα της διατροφής, καθώς και άλλων που υποστηρίζουν ότι

Πέμπτη, 29 Ιανουαρίου 2015

Το γυναικείο σώμα μέσα στο πέρασμα του χρόνου...

Το "ωραίο" δεν είναι μόνο υποκειμενικό. Είναι και μια περίπλοκη συνάρτηση της χώρας, της περιοχής, της εποχής και της κουλτούρας μέσα στην οποία αξιολογείται. Πολύ περισσότερο, μάλιστα, όταν πρόκειται για την ομορφιά του γυναικείου σώματος, το οποίο από την απαρχή του κόσμου, και όχι μόνο στα πολιτισμένα μέρη αυτού του πλανήτη, έχει λατρευτεί και θεοποιηθεί...




Τρίτη, 20 Ιανουαρίου 2015

Ιδανική εποχή για λάχανο!

Η εποχή που διανύουμε είναι η ιδανικότερη για να καταναλώσει κανείς λάχανο. Το βρίσκετε σε μανάβικα και super-markets, είναι φθηνό, κόβεται εύκολα και γρήγορα, τρώγεται ωμό ή βραστό, ενώ μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε φαγητά και σε σαλάτες. Κάποιοι λόγοι για να συμπεριλάβετε το λάχανο στην διατροφή σας:
- Είναι πλούσιο σε βιταμίνη C (συμμετοχή στην σύνθεση και παραγωγή κολλαγόνου, αντιοξειδωτική δράση) και φυλλικό οξύ (απαιτείται για παραγωγή και συντήρηση νέων κυττάρων, δημιουργία αιμοσφαιρίων, προστασία από καρδιαγγειακές παθήσεις μέσω της ρύθμισης των επιπέδων ομοκυστεΐνης, προστασία από κάποιες μορφές καρκίνου). 
- Περιέχει σουλφοραφάνη και ινδόλη-3-καρβινόλη (συστατικά με έντονη αντικαρκινική δράση, κυρίως κατά του καρκίνου του προστάτη, του μαστού και του τραχήλου της μήτρας)
- Αποτελεί εξαιρετική

Τι μπορώ να τρώω όταν έχω άφτρες στο στόμα;

Οι άφτρες στη στοματική κοιλότητα είναι ένα αρκετά συχνό πρόβλημα το οποίο όταν δεν περιορίζεται σε μία μόνο άφτρα αλλά είναι πιο εκτεταμένο, δημιουργεί πολλά προβλήματα στη λήψη τροφής, καθώς το φαγητό συχνά προκαλεί ερεθισμό και πόνο.
Έτσι ο ασθενής ο οποίος έχει άφτρες ή κάποιου άλλου είδους πληγή στο βλεννογόνο του στόματος καταλήγει να μην μπορεί να φάει και να μένει νηστικός μέχρι να υποχωρήσει το πρόβλημα.

Προκειμένου λοιπόν να αποφευχθεί η κατάσταση αυτή, καλό είναι ο ασθενής να καταναλώνει τρόφιμα ελαφριά και ήπιας μαγειρικής παρασκευής όπως είναι ο πουρές πατάτας, οι βελουτέ σούπες, τα ζυμαρικά και τα διάφορα μιλκσεϊκς.

Θα πρέπει να αποφεύγονται τρόφιμα που ερεθίζουν τις πληγές στο στόμα όπως είναι τα καυτερά καρυκεύματα, τα

Σάββατο, 17 Ιανουαρίου 2015

Υπεύθυνη για διπλάσιους θανάτους η έλλειψη σωματικής άσκησης

Διπλάσιοι θάνατοι μπορούν να αποδοθούν στην έλλειψη σωματικής άσκησης από ό,τι στην παχυσαρκία, σύμφωνα με μια νέα μεγάλη ευρωπαϊκή επιστημονική έρευνα με ελληνική συμμετοχή.


Όμως ένα γρήγορο περπάτημα κάθε μέρα επί 20 λεπτά θα ήταν αρκετό για να μειώσει τον κίνδυνο πρόωρου θανάτου ενός ανθρώπου, σύμφωνα με την μελέτη, που αφορούσε πάνω από 334.000 άνδρες και γυναίκες στην Ευρώπη. Η έρευνα εκτιμά ότι ακόμη και μια μέτρια αύξηση στη σωματική δραστηριότητα θα είχε σημαντικά οφέλη για την ατομική και τη δημόσια υγεία.
Η σωματική αδράνεια έχει

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...