Κυριακή, 30 Απριλίου 2017

Η παράλειψη του πρωινού γεύματος κάνει κακό στην καρδιά

Ο καλός προγραμματισμός των γευμάτων και η καθημερινή κατανάλωση πρωινού βοηθούν στη μείωση του κινδύνου εκδήλωσης καρδιαγγειακής νόσου, σύμφωνα με τις νέες κατευθυντήριες οδηγίες της Αμερικανικής Καρδιολογικής Εταιρείας που δημοσιεύθηκαν στο επιστημονικό έντυπο Circulation.
«Η κατανάλωση περισσότερων θερμίδων στην αρχή της ημέρας και λιγότερων αργά το βράδυ ενδεχομένως επίσης να μειώνει την πιθανότητα εμφράγματος ή άλλων καρδιακών ή αγγειακών νοσημάτων», αναφέρεται στις νέες συστάσεις.

Σύμφωνα με τους συντάκτες των νέων κατευθυντήριων οδηγιών έως και το 30% των ενηλίκων στις ΗΠΑ καθημερινά παραλείπουν το πρωινό γεύμα. Μάλιστα, η συνήθεια της παράλειψης των γευμάτων τείνει να γίνει διεθνής μάστιγα καθώς λόγω του σύγχρονου τρόπου ζωής οι άνθρωποι τσιμπολογούν αντί να κάθονται στο τραπέζι και να γευματίζουν σε καθορισμένες ώρες.

«Όταν τρώμε πρωινό γεύμα, μειώνεται η πιθανότητα ύπαρξης παραγόντων κινδύνων για καρδιαγγειακά νοσήματα, όπως υψηλή χοληστερόλη και αυξημένη αρτηριακή πίεση. Και οι άνθρωποι που

Πέμπτη, 20 Απριλίου 2017

Περιορισμός του αλατιού σημαίνει λιγότερα βραδινά πήγαινε-έλα στην τουαλέτα

Περιορισμό του αλατιού προτείνουν ιάπωνες ερευνητές ως αντίδοτο στη νυκτουρία, σύμφωνα με στοιχεία που παρουσίασαν στο Ευρωπαϊκό Συνέδριο Ουρολογίας στο Λονδίνο. Ενώ ολλανδική μελέτη που παρουσιάστηκε στο ίδιο συνέδριο επιβεβαιώνει τη σχέση άπνοιας ύπνου και νυκτουρίας.
Στην πρώτη μελέτη, ερευνητές του Πανεπιστημίου του Ναγκασάκι, με επικεφαλής τον Δρ Ματσούο Τομοχίρο, μελέτησαν 321 άνδρες και γυναίκες που έβαζαν αρκετό αλάτι στο φαγητό τους, ζητώντας τους να το περιορίσουν για 12 εβδομάδες. Μάλιστα, οι επιστήμονες παρακολουθούσαν την ποσότητα του νατρίου στον οργανισμό των συμμετεχόντων με βιοχημικές αναλύσεις.

Όσοι μείωσαν τη μέση ημερήσια κατανάλωση

Τρίτη, 4 Απριλίου 2017

Συνδυασμοί Τροφίμων: Tελικά επιτρέπονται;




Πολύ συχνά ακούμε άτομα να λένε ότι αν στο ίδιο γεύμα συνδυάσουν πρωτεΐνες μαζί με υδατάνθρακες θα παχύνουν. Η πρόσφατη αναφορά του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας και του Οργανισμού Τροφίμων και Γεωργίας των Ηνωμένων Εθνών κάνει αρκετές συστάσεις από τις οποίες οι σημαντικότερες αναφέρονται στη βέλτιστη διατροφή που πρέπει να περιέχει τουλάχιστον 50-55% υδατάνθρακες, 20-25% λίπος και 15 % πρωτεΐνες. 
Οι συνδυασμοί τροφίμων δεν απαγορεύονται. Καμία επιστημονική έρευνα μέχρι σήμερα δεν έχει αποδείξει πως αν φάμε κρέας με πατάτες ή κοτόπουλο με ρύζι θα αυξηθεί το βάρος μας. Κάθε γεύμα που

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...