Μη τρελαθούμε...Παίζει παντού σαν είδηση γιατί αφορά την κόκα κόλα ενώ αφορά μια προληπτική ανακοίνωση του ΕΦΕΤ. Πόσες αντίστοιχες περιπτώσεις υπήρξαν το καλοκαίρι με άλλες εταιρίες εμφιαλωμένων νερών και πέρασαν στα ψιλά; Ερωτώ.
Γεια σας. Πρώτον, κατά την ταπεινή μου γνώμη, πολύ καλά κάνει και παίζει παντού, αφού είναι γνωστό προϊόν με μεγάλη κατανάλωση, και κατ' επέκταση κινδυνεύουν πολλοί καταναλωτές. Δεύτερον, ο ΕΦΕΤ το ανακοίνωσε ως "Προληπτική ανάκληση" και ως τέτοια το κοινοποίησα κι εγώ. Τρίτον, το καλοκαίρι ανέβασα - μεταξύ άλλων - και αναρτήσεις που αφορούσαν ανακλήσεις εμφιαλωμένων νερών, ανεξαρτήτως εταιρείας. Τέταρτον, όσο πιο μικρή είναι μια εταιρία, τόσο λιγότερος θόρυβος γίνεται (και είναι λογικό). Πέμπτον, σκοπός του blog ΔΕΝ είναι να παρακολουθεί και να δημοσιεύει όλες τις ανακλήσεις του ΕΦΕΤ. Και έκτον, αν είστε εκπρόσωπος της εταιρίας, αφενός θα μπορούσατε να γράφετε επώνυμα και αφετέρου για όποια παράπονα μπορείτε να απευθυνθείτε στον ΕΦΕΤ.
Μη τρελαθούμε...Παίζει παντού σαν είδηση γιατί αφορά την κόκα κόλα ενώ αφορά μια προληπτική ανακοίνωση του ΕΦΕΤ. Πόσες αντίστοιχες περιπτώσεις υπήρξαν το καλοκαίρι με άλλες εταιρίες εμφιαλωμένων νερών και πέρασαν στα ψιλά; Ερωτώ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓεια σας.
ΔιαγραφήΠρώτον, κατά την ταπεινή μου γνώμη, πολύ καλά κάνει και παίζει παντού, αφού είναι γνωστό προϊόν με μεγάλη κατανάλωση, και κατ' επέκταση κινδυνεύουν πολλοί καταναλωτές.
Δεύτερον, ο ΕΦΕΤ το ανακοίνωσε ως "Προληπτική ανάκληση" και ως τέτοια το κοινοποίησα κι εγώ.
Τρίτον, το καλοκαίρι ανέβασα - μεταξύ άλλων - και αναρτήσεις που αφορούσαν ανακλήσεις εμφιαλωμένων νερών, ανεξαρτήτως εταιρείας.
Τέταρτον, όσο πιο μικρή είναι μια εταιρία, τόσο λιγότερος θόρυβος γίνεται (και είναι λογικό).
Πέμπτον, σκοπός του blog ΔΕΝ είναι να παρακολουθεί και να δημοσιεύει όλες τις ανακλήσεις του ΕΦΕΤ.
Και έκτον, αν είστε εκπρόσωπος της εταιρίας, αφενός θα μπορούσατε να γράφετε επώνυμα και αφετέρου για όποια παράπονα μπορείτε να απευθυνθείτε στον ΕΦΕΤ.